There are a number of papers on Mathematics teaching where contextualized problems are intended to be developed as starting point for the different subjects of the lesson, even if they lack support on a theory which tells how to do it properly. Dutch researchers such as Hans Freudenthal have developed the Realistic Mathematics Educational Theory (RME) where contextualized problems are the fundamental principle along with some other kind of problems that help the implementation of this in the class room. This theory has been applied at several schools and in textbooks in Holland showing excellent results on the students’ side, especially when it comes to international.
Proporcionalidad Sin Proporcion?: Analisis de La Fraccion XXX del Articulo 28
de La Ley del Impuesto Sobre La Renta Para Establecer Su Proporcionalida. 9. März 2018 Construcción del significado de proporcionalidad, a través de la educación
matemática realista, Blanco, Andrés Felipe, EAE, EAN/ISBN-13: 12 Feb 2018 Construcción del significado de proporcionalidad, Sitio web: https://www.eae-
publishing.com/; Por (autor):: Andrés Felipe Blanco; Número de Construcción del concepto de proporcionalidad a través de la educación
matemática realista. Andrés Felipe Blanco anblanco@uan.edu.co. Mary Falk de
24 May 2016 Construcción del concepto de proporcionalidad a través de la educación
matemática realista. Andrés Felipe Blanco. Descargue aquí. Construcción del concepto de proporcionalidad a través de la educación
matemática realista. Andrés Felipe Blanco. Descargue aquí. Construcción del Construcción del concepto de proporcionalidad a través de la educación
matemática realista. Andrés Felipe Blanco. Descargue aquí. Construcción del Proporcionalidad Sin Proporcion?: Analisis de La Fraccion XXX del Articulo 28
de La Ley del Impuesto Sobre La Renta Para Establecer Su Proporcionalida. 12 Feb 2018 Construcción del significado de proporcionalidad, 978-620-2-23392-7,
9786202233927, 6202233923, Andrés Felipe Blanco. Número de
Sunday, September 23, 2018
Download Construcción del significado de proporcionalidad: a través de la educación matemática realista (pdf) Andrés Felipe Blanco
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.